четвер, 29 червня 2017 р.

Панно "Вікно у мрію"/Адідін Скрапбукінг

Привіт-привіт знову)

Вирішила сьогодні написати ще один пост. Покажу вам панно про рожеві мрії  і вікно в новий незвіданий  світ.
Але все спочатку)
В блозі Адідін Скрапбукінг зараз триває завдання "Окна большого города", а ще моя сестричка випускниця. От я вирішила це об"єднати, адже ці дві теми так перекликаються одна з одною. Сестру чекає велике місто, навчання. І в цьому панно я хотіла показати залитий сонцем день,  щось радісне, квітуче, добре... початок нового життя моєї сестри... 
Дуже хочеться щоб в неї було все якнайкраще!
До речі, панно вже у сестри і поїде з нею у велике місто)

А тепер запрошую переглянути фотки


У віконечку видно повітряні кульки, вони летять у зефірних хмаринках, як мрії...



Тут видно мій улюблений лак-акцент кракелюрний "Дикая роза", а також гліттерний гель "Золото" і бризки, які ялюблю робити Gesso білим від Scrap Ego




Використала кракелюрні, акрилові фарби та спрей "Ягідний мус" 
від ТМ "Евгения Курдибановская",
тому візьму участь в завданні"Скрап художник" від блогу "Скрапбукинг с ЕК"

Також покажу роботу в завданні "Июньский полдень" від блогу Scrap Ego


Візму участь в завданні "ОЕ - чіпборд" від блогу Rosa Talent



Ліна Bolinka


3 коментарі: