четвер, 29 червня 2017 р.

Мереживна кулінарочка з кексиком)

Привіт, мої дорогі!

Хочу сьогодні показати кулінарочку з апетитним кексиком. Її я зробила для блогу Адідін Скрапбукінг з матеріалів спонсора ТМ "Евгения Курдибановская".
Я вже раніше робила для себе кулінарну книгу, але, правда, за браком часу якось ще туди нічого не записала), а ця книга мені дуже сподобалась і тепер подумую її лишити собі.
Ось вона така зефірна, з мереживами в мене вийшла)


Тут трохи детальок. Дуже мені подобається поєднання золота з рожевим, тому чіпборд рамочку я заембосила золотом. До речі, цей чіпик мого дизайну для Island of craft




На форзацах зробила кишеньки для вирізок та кулінарних записок


А така кулінарка в середині. Тут шикарний крафтовий блок від ТМ "Евгения Курдибановская"




Відмічусь в "Галерее работ" блогу "Скрапбукинг с ЕК". В створенні кулінарки використала багато матеріалів від Женічки


До нових зустрічей!
Ліна Bolinka



Немає коментарів:

Дописати коментар