суботу, 3 червня 2017 р.

Альбомчик для синочка

Привіт!
Нещодавно я отримала дизайнерську посилочку від спонсора ТМ "Chip4u" блогу "Скрапнутые". Посилочка порадувала мене чіпбордами, багатьма чіпбордами)


Чіпики дуже гарні та якісні)


З чіпбордами дитячої тематики я вирішила зробити альбомчик з фотографіями мого синочка майже 11-річної давності))) Чіпики я вирішила пофарбувати спреями синього та жовтого кольору. Також для альбомчика чудово підійшов папір та висічки з колекції  "Birthday Party" від ТМ "Scrapmir". Альбомчик вийшов яскравий та веселий та і Колько, майже на кожній фотці, посміхається)









Ех, ностальгую я за тим, як дітки були маленькі... Але добре, що є техніка (фотоапарати,наприклад), яка дозволяє зловити момент, освіжити спогади...)

Відмічусь в "Галереї ПЧ" блогу Скрапмир


Візьму участь в завданні "Нежный возвраст" від блогу "Скрапочка"


Бажаю всім гарного настрою та творчого натхнення!
Ліна Bolinka






Немає коментарів:

Дописати коментар